سیڈانفونیٹ اردو مخلوط

کامیاب جوان یوتھ لون سکیم مکمل تفصیلات

Kamyab-Jawan-Program-Youth-Loan-Scheme-YES

کیا آپ وزیر اعظم کی یوتھ لون اسکیم کے بارے میں جاننا چاہتے ہیں؟ یہاں آپ کامیب جوان پروگرام یوتھ لون سکیم YES کے بارے میں مکمل تفصیل معلوم کر پائیں گے۔ مزید یہ کہ کس طرح درخواست جمع کروانی ہے؟، قرض کی مدت کتنی ہے؟، عمر کی حد کیا ہے؟، شرح سود اور قرضے دینے والے بینکوں کی مکمل تفصیلات۔ لہذا، اس صفحہ پر کامیاب جوان پروگرام کے بارے میں ہر طرح کی معلومات دستیاب ہے۔ لہذا، اب آپ کو انفرادی طور پر کہیں اور معلومات تلاش کرنے کی ضرورت نہیں ہے۔

زیادہ تر لوگ درخواست جمع کروانے کے طریقہ کار اور اس کے لئے سمیڈا رپورٹ تیار کرنے کے صحیح طریقہ کار سے واقف نہیں ہیں۔ ہم آپ کو تمام مطلوبہ اقدامات آسانی کے ساتھ کرنے کا آسان اور عمدہ طریقہ کار دکھائیں گے۔

کامیاب جوان یوتھ لون سکیم مکمل تفصیلات

Kamyab-Jawan-Program-Youth-Loan-Scheme-YES-complete-detail

جیسا کہ ہم سب جانتے ہیں کہ نوجوانوں کے لئے بڑی تعداد میں مواقع پیدا کرنے کے وزیر اعظم کا وژن ہے۔ لہذا، کامیب جوان وزیر اعظم کے یوتھ انٹرپرینیورشپ پروگرام کا سلسلہ ہے جس کا نعرہ “ہنر سے کاروبار تک” ہے۔

پروگرام 3 اہم محکموں، یعنی پاکستان غربت خاتمہ فنڈ (پی پی اے ایف)، اسٹیٹ بینک آف پاکستان (ایس بی پی) اور میڈیم انٹرپرائز اتھارٹی (سمیڈا) کے اشتراک سے تیار ہوا ہے۔ اسٹیٹ بینک نے 3 بڑے بینکوں یعنی نیشنل بینک آف پاکستان (این بی پی) ، بینک آف پنجاب (بی او پی) اور بینک آف خیبر (بی او کے) کے ساتھ مل کر کردار ادا کیا۔ جبکہ، سمیڈا درخواست جمع کروانے والوں کو یہ سکھانے کا ذمہ دار ہے کہ وہ کس طرح ممکنہ رپورٹ تیار کرے اور کس طرح کاروبار برقرار رکھے۔

یہ تینوں مرکزی شعبے ایک ساتھ مل کر نوجوانوں کو سبسڈی والے قرض کی فراہمی ، ایک کامیاب کاروبار چلانے کے لئے ان کی بنیادی خوبی کے ساتھ تعاون کرے گا۔

درخواست جمع کروانے کا طریقہ کار کیا ہے؟

How-to-Apply-Online

آپ نے کامیاب جوان لون پروگرام کے لئے آن لائن درخواست فارم جمع کروانا ہے۔ آن لائن درخواست فارم میں جانے کے لئے درج ذیل لنک پر کلک کریں۔




https://yes.kamyabjawan.gov.pk/BankForm/ApplicantForm

لنک پر کلک کرنے سے آپ کو ایک فارم نظر آئے گا (جیسا کہ مندرجہ ذیل تصویر میں دکھایا گیا ہے) ، آپ کو یہ فارم درست معلومات سے مکمل طور پر بھرنا ہوگا۔

online-application-form-1st-screen-shoot

2۔ آن لائن درخواست فارم کو مکمل طور پر پُر کرنے کے بعد ، “PROCEED TO STEP 2” کے بٹن پر کلک کریں۔ اگلے صفحے پر آپ کو قواعد و ضوابط کے ساتھ آن لائن حلف نامہ قبول کرنا پڑے گا (جیسا کہ مندرجہ ذیل تصویر میں دکھایا گیا ہے)۔

online-application-form-2nd-screen-shoot

3۔ حلف نامے کی تمام شرائط و ضوابط اچھی طرح سے پڑھیں، اگر اتفاق ہو تو اسکرین کے بائیں جانب نشان لگائیں (جیسا کہ اوپر والی تصویر میں دکھایا گیا ہے ، نمبر 1 کے ساتھ نشان لگا ہوا ہے)۔ مزید یہ کہ، آپ کو “Submit” کے بٹن پر کلک کرنا ہوگا (جیسا کہ اوپر کی تصویر میں دکھایا گیا ہے، نمبر 2 کے ساتھ نشان لگا دیا گیا ہے)۔

اہلیت کا معیار کیا ہے؟

What-is-the-Eligibility-Criteria-for-YES

تمام مرد / خواتین / ٹرانسجینڈر جن کے پاس قومی شناختی کارڈ موجود ہو، عمر 21 اور 45 سال کے درمیان ہو اور جو کاروباری صلاحیت کے حامل ہیں۔ مزید برآں، آئی ٹی / ای کامرس سے متعلق کاروبار کے لئے عمر کی کم عمر 18 سال ہے۔
چھوٹے کاروباری ادارے (پہلے سے موجود اور نئے کاروبار) اسٹیٹ بینک کی تعریف کے مطابق اور اوپر دی گئی عمر کے مطابق بھی اہل ہیں۔
آئی ٹی / ای کامرس سے متعلق کاروباروں کے لئے کم سے کم میٹرک اور / یا کم از کم چھ ماہ کا تجربہ ہونا ضروری ہے

چند اہم شرائط وضوابط

Important-Terms-Conditions-Kamyab-Jawan

قرض کی حد کیا ہے؟ حکومت پاکستان چھوٹے اور درمیانے کاروبار کے لئے 1 لاکھ سے لے کر 50 لاکھ تک کا قرضہ فراہم کرے گی۔
2۔ قرض کی قسم اور سائز: لون دو طرح کا ہے یعنی 1۔ ورکنگ کیپیٹل لون اور 2۔ ٹرم لون، جبکہ، قرض کا سائز دو درجوں میں تقسیم کیا گیا ہے ، جیسا کہ درج ذیل ہے۔
ٹیر 1 (T 1) لون: 1 لاکھ سے 5 لاکھ روپے تک
ٹیر 2 (T 2) لون: 5 لاکھ سے 50 لاکھ روپے تک
3۔ لون کی میعاد: 1 سال سے 8 سال تک۔
4۔ ایکویٹی تناسب سے قرض: قرض کی منظوری کے بعد، قرض دہندگان کی ایکویٹی میں شراکت نقد یا غیر منقولہ جائیداد کی شکل میں ہوگی۔ ایکویٹی تناسب سے قرض حسب ذیل ہے۔
T1 قرض– 10:90
T2 قرض– 20:80
5۔ سیکیورٹی کے تقاضے: حفاظتی انتظامات مندرجہ ذیل ہوں گے:
T1 لون: صاف، تاہم، صرف لینے والے کی ذاتی ضمانت ہے
T2 لون: بینک کی اپنی کریڈٹ پالیسی کے مطابق
6. خطرہ تخفیف: حکومت بینکوں کے تقسیم شدہ پورٹ فولیو پر قرضوں کے نقصانات (صرف پرنسپل حصے) برداشت کرے گی۔
T1 لون: 50٪ تک
T2 لون: 10٪ تک
قیمتوں کا تعین: ورکنگ کیپٹل اور ٹرم لون کے لئے قیمتوں کا تعین;
T1 لون: 6٪ سالانہ قرض لینے والے کے لئے مقرر
T2 لون: 8٪ سالانہ قرض لینے والے کے لئے مقرر

خواتین پر خصوصی توجہ

Focus-on-Women-Borrowers

25٪ قرض خواتین کو دیا جائے گا۔ لہذا، خواتین کے لئے لون حاصل کرنے کے زیادہ امکانات موجود ہیں۔

مزید “کامیاب جوان یوتھ لون سکیم مکمل تفصیلات” سے متعلق سوال کی صورت میں آپ نیچے تبصرہ کر کے رہنمائی حاصل کر سکتے ہیں یا رابطہ کریں۔

SEDiNFO
نہیں تیرا نشیمن قصر سلطانی کے گنبد پر ✰ تو شاہیں ہے بسیرا کر پہاڑوں کی چٹانوں میں
http://SEDiNFO.NET

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے